Telefonközpont, VoIP, Call center

Viszonteladókat keresünk!

Várjuk olyan viszonteladók, területi képviselők jelentkezését, akik kiemelkedő minőségű, innovatív, termékeink, szolgáltatásaink értékesítése során, önállóan, kiemelkedő szakmai szinvonalon képesek cégünket képviselni.

A jelentkezés feltételei:


Előnyt jelent:


A jelentkezés módja:

1., Személyes adatok, elérhetőségek:
Név:
Cégnév:
Címe:
Telefonszáma:
E-mail címe:
2. Kérjük írja le egy számhordozás folyamatát. Mennyi ideig tart, mennyibe kerül?
3. Mekkora megtakarítás érhető el a VoIP technológia használatával?
4., Adjon szöveges ajánlatot a következő igényre:
"Egy kisvállalkozás keretében készítünk egy magazint, marketingmunaktársakkal együtt dolgozva, összesen 16 fő. Feltehetően elköltözünk jelenlegi irodaházunkból, ahol béreljük a telefonvonalakat, külön központunk sincs.
Legfontosabb szempontunk a leggazdaságosabb megoldás, mind a beruházás, mind pedig a jövőbeni működést illetően, hiszen az üzletkötői munka miatt ( 6-8 fő) magas a telefonköltségünk.
Az irodaház - amennyiben elköltözünk - a számokat nem tudja átadni, mert a 100-as kötegből nem lehet leválasztani számokat, ezért új vonalakat kell vásárolnunk valamely cégtől. Hogy mennyit, a műszaki feltételek ismeretének hiányában nem tudom, de igényünk és eddigi működésünk a következő volt:
  1. Jelenleg 16 asztali készülékünk van, 16 önálló számmal, ebből egy faxos készülék + 2 analóg vonalunk van az internethez, illetve a Business terminál banki utalásokhoz. Amennyiben a gazdaságos működéshez szükséges, a készülékek száma csökkenthető akár 6 készülékkel is.
  2. Minden készülékről át lehet kapcsolni a bejövő hívást a másiknak, és egymás között a mellékeken lehet telefonálni.
  3. Az fontos - lévén üzletkötői munkát is végeznek a munkatársak -, hogy egyszerre több készüléken is lehessen beszélni párhuzamosan.
  4. Az internetszolgáltatónk a UPC, chello gold üzleti csomagunk van, gyors internettel.
  5. A Vodafonnál 35 000 Ft-os fix előfizetésünk van, 5 darab kártyával, amennyiben ezt meghaladó a telefonálásunk, annyival többet fizetünk (mindig meghaladja). Az adapterben egy kártya van elhelyezve a mobil hívások optimalizálására. Sokan javasolják, hogy csak mobil készüléket biztosítsunk (más szerkesztőségnél állítólag így működnek, mert sokkal gazdaságosabb, de ezt nem tudom átlátni, hiszen nem csak mobil számokat hívunk). Hívásaink kizálólag belföldre irányulnak. A szerkesztőségnek nyilvánvalóan szüksége van faxvonalra, internetre, banki vonalra (bár ezt is lehet interneten keresztül lebonyolítani).
Kérjük tehát a leggazdaságosabb megoldásra a költségvetést ( nyilvánvalóan jelen helyzetben csak tájékoztató jelleggel ), és amennyiben egyszerű a használata, feltétlenül igénybe akarjuk venni az internetes kedvező telefonálás lehetőségét (VOIP). "
5. Ön szerint milyen előnyökkel bír a VoIP Network Magyarország szolgáltatása a Skype szolgáltatásaival szenben?
6. Mutassa be röviden cégét, vállalkozását:
7. Vázolja fel röviden a VoIP Network Magyarország termékeinek, szolgáltatásainka értékesítésére vonatkozó terveit, elképzeléseit, értékesítési stratégiáját: